Minu Õpetaja õpetused

Mida Õpetaja rääkis oma maailma loomisest?

Ma kohtusin oma teise Õpetajaga 2007 aasta suvel, kui olin umbes aasta olnud praktiseerinud erinevaid vaimseid praktikaid esimese Õpetaja juhendamise järgi. Sellest ajast alates muutus minu elu paljuski, sest tema lihtsad, kuid põhjapanevad õpetused elust, elamisest ning oma elu juhtimisest hämmastasid mind. Minu teine Õpetaja oli Dagestanis sündinud naisterahvas, kelle ema oli olnud juba tervendavate võimetega ning ema oli ka minu Õpetajat lapsest alates kasvatanud erinevate vaimsete seaduste valguses. Nüüd oli aeg seda kõike, mida ema oli talle õpetanud, kuulda ka minul.

Raamat "Minu Õpetaja õpetused" on koostatud Õpetajaga veedetud kohtumiste baasil, mil ma kuulasin ning kirjutasin üles tema siirad ning otsekohesed "loengud" elust. See raamat on lihtsas keeles õpetus meie maailma loomisest ning elu muutmisest tähendusrikkamaks ning rõõmurohkemaks. 

Vaata videot kohtumisest Õpetajaga: "ARMASTUS"

 

Kohtumine Õpetajaga 2: "RAHA"

 

Raamatu formaat:     e-raamat
Raamatu autor:         Kaido Pajumaa
Lehekülgi:                 40 lk

Sisukord ja sissejuhatus: Sissejuhatus

Saad tellida ühe või kõik raamatud

Sul on võimalus tellida "üks raamat" või "kõik raamatud". Kui sul on enesearengu vastu tõsine huvi, siis soovitan tellida korraga kõik Sisekosmose raamatud, sest saad 4 raamatut 3 raamatu hinnaga.

1) RAAMAT

40 lk e-raamat "Minu Õpetaja õpetused", mida saad lugeda arvutis, e-lugeris või välja printida

2) KÕIK RAAMATUD

Kõik Sisekosmose isikliku arengu raamatud + 10 osaline meditatsiooni videokursus

- 40 lk e-raamat "Minu Õpetaja õpetused" 
- 220 lk e-raamat "Kuidas luua Eduteadvust?" (vaata lähemalt siin)
- 110 lk e-raamat "Teadlikkuse meditatsioon" (vaata lähemalt siin)
- 170 lk e-raamat "Elad küll, aga mis elu see on ..." (vaata lähemalt siin)

+ 10 osaline meditatsiooni videokursus (73 minutit):
     1) Meditatsiooni olemus, vajalikkus ja mõju;
     2) Kuidas toimub mõtetest lahtilaskmine?
     3) Meditatsiooniks ettevalmistamine ja sobiva õhkkonna loomine;
     4) Distsipliini hoidmine: kuidas leida motivatsiooni, kui distsipliin hakkab kaduma?

     5) Asendid: kuidas valida õige asend ja kuidas seda hoida?
     6) Hingamine: kuidas meditatsiooni ajal hingata?
     7) Tähelepanu hoidmine: kuidas tähelepanu hingamisele ja muule vajalikule keskenduda?
     8) Kuidas jälgida mõtteid, emotsioone ning füüsilisi aistinguid?
     9) Mida teha mõtetega, et need meditatsiooni ei segaks?
     10) Meditatsiooni kasutamine igapäevaelus.

Aga mis siis, kui sa ei jää rahule?

Kui sa ei saa nendest raamatutest mitte midagi uut ja kasulikku enda jaoks, ning kui sa teed raamatus olevaid harjutusi 30 päeva, aga ei tunne sellest mingit kasu, kirjuta mulle julgesti ning maksan sulle kogu raha tagasi. Ausalt.

Telli raamat siit:

Naeratame :)