SisekosmosTV »

Ingvar Villido: Leia meel, alles siis meelerahu
[05. aprill 2011 | Kirjutas: Kaido | 23092 korda loetud | kokku kommentaare: 33]

Käisin külas joogaõpetajal Ingvar Villidol ja küsisin ka temalt, kuidas me saaksime leida meelerahu. Välja kukkus äärmiselt põnev ning selgitav video sellest, kuidas tundma õppida oma meelt ja selle kaudu ka rahu leida.

 

 

 

Ingvar Villido: Leia meel, alles siis meelerahu

 

Artikkel meeldis? Soovi korral leiad siit lisalugemist ja vaatamist

Raamat
E-Raamat
E-Raamat
E-Raamat
E-Kursus
05. aprill 13:01 õpilane kirjutas:
Mind oleks huvitanud, kuidas treenida "nüüd ja praegu" hetkes olekut, kas konsentratsiooni harjutustega?

Soovitan kõigil Lilleorgu koolitusele minna! Olen ka ise käinud, õige koht enese arenguks!!!
05. aprill 14:54 Öppija kirjutas:
Tänan.Kas siis vöiks,nendel möttetyhjadel hetgedel,öigemini seejärel kui jälle uuesti mötlen,et olin,olin olemisest teadlik,ilma tunnetetta,ilma ajuteadust kasutamata?Olin töelises meeleteadlikkuses?
05. aprill 15:51 Mari kirjutas:
Kas seda oleks võimalik saada ka mp3 variandis, et alla laadida? oleks tore!
05. aprill 18:53 Pisike! kirjutas:
Väga tore oleks üldse kui kõik videod mp3 võimalik kuulata, sest kui on üks tuba teiste inimestega siis ei õnnestu rahulikult videosid vaadata. Tänan!
05. aprill 22:17 Kodanik66 kirjutas:
Loodan, et Kaido ei pane pahaks, tegin mp3 variandi sellest ning eemaldasin ka sahina mis oli taustal:
http://www.4shared.com/audio/-bbYuW18/Ingvar_Villido__Leia_meel__all.html
05. aprill 22:24 Piret kirjutas:
No nii,Villido sobib suurepäraselt poliitikuks,tõeline demagoog,räägib omale pidevalt vastu ja teeb ükskõik kelle lolliks :)
05. aprill 22:34 Raili kirjutas:
Leidsin Youtube-ist ühe huvitava ja hea sissejuhatuse meditatsiooni: http://www.youtube.com/watch?v=ZxhGmzAX-nA&feature=list_related&playnext=1&list=SP53A277CB4BC7024A
06. aprill 02:16 peep kirjutas:
Igavesti naljakas vaatamine :) Aitäh, Kaido. Ehk sebid järgmiseks videoks vähe asisema mikrofoni. See 66kodaniku tehtud tünnihäälne mp3 oli veel raskem kuulata.

Aga jah, see vana oli muhe, kindlasti vaatan seda videot veel edaspidigi:) Intervjueerija olla paar korda juba ka härra joogi kursustel käinud aga jäi mulje et "sa poja ei tea ikka mitte mõhkugi" :)

Hea, peaaegu nagu Avandi ja Sepp juba. Huumor on alati tervendav ja vabastav :)

Jätka samas vaimus,
ja rõõmusta!
:)
06. aprill 10:12 Katriin kirjutas:
Huvitav vaatamine oli, aga üldmulje jäi kokkuvõtteks selline, et kõik, mis teised maailma asjadest ja elust arvavad on väär ja temal on kõik teada ja ainult tema jagab ainuõigeid vastuseid. Egokeskne lähenemine. Ma ei halvusta seda, kuidas tema oma seisukohti väljendab, see õigus on kõigil (kuigi kohati tundus, et see õigus on temal ainult) ja olen veendunud, et see ei läheks härrale ka korda. Aga ei jätnud just kõige veenvamat muljet, et tema koolitustele selle põhjal kipuksin. Kindlasti on tegemist vägagi vaimse inimesega kellelt on palju õppida, kuid kindlasti ei ole see minu jaoks. Sorri, avaldasin lihtsalt enda arvamust ja ka minul on selleks õigus.
06. aprill 10:23 Karmen kirjutas:
Huvitav, et ka minule jäi üleolekutunne väga selgelt kõlama. Kuna Viliidot peetakse nö valgustunuks, siis oleksin eeldanud suuremat empaatiat ja armastuseenergiat. Loomulikult on minus endas ka vahel see üleolekutunne olemas, muidu ma seda ära ei tunneks, kuid ma ei ole ka valgustunu ega guru. Lihtsalt tõde on alati paradoksaalne ja kui enda tõde nii raudselt raiutakse ning teist alavääristatakse, siis ma ei saa seda inimest võtta kui juhti. Puht isiklik arvamus.

Tegelikult hea video, andis mulle nii mõneski asjas vastuse. Ja mitte ainult suulise sõnumi kohta. Jõudu, Kaido.
06. aprill 22:11 J.K. kirjutas:
Minu ego tahab ka siia oma märgi jätta.Kohe üsna alguses,kus Kaido selgitab oma mõtteid ja esitab küsimuse, sama asja esitab I.V. oma sõnadega.Nii ju võikski,sest mõne teise seletus võib vahel paremini kohale tulla,aga kui siin tekkis (mõnele teiselegi) sama tunne,et see oli iseenda esiletoomise vajadus! Mida aga olen aru saanud valgustununa olemiset,on küll midagi hoopis teistsugust.Valgustunud,mitte kunagi ei taha,ega too ENNAST esile.Sest ta teab,etka TEADLIKUST MEELEST mitteteadev tuleb TEADLIKUKS,kui aeg on küpsenud.Ja millegipärast tundub,et VALGUSTUNUT näeb ja tunnistab vaid VALGUSTUNUD! Ego ei või sellest teadlik olla! Kaido jagab meiega oma muutumisprotsessi,millest ei või muud kui rõõmustada ja tänada!Ja nüüd kui lugesin oma teksti,sain aru,et I.V. selline käitumine oli minule väga vajalik,see paljastas minule minu nõrga koha,tahtmise kommenteerida.Aitäh!
06. aprill 22:40 k. kirjutas:
kurb lugu. guru olek, hoiak ja käitumine oli vägagi üllatav ja mõtlemapanev. Jõudu Kaidole raskel teel - mõtle hästi järele, mida sa teed või teistega jagad ja kas oled suunajana valmis.
06. aprill 23:15 imc kirjutas:
Jah, olen isegi käinud Ingvari koolitusel. Ise-enesest huvitav teooria. Aga tõepoolest, mulle on jäänud täpselt sama mulje nagu eelkõnelejad Katriin ja Karmen välja tõid - üleolev, kõiketeadja ja alavääristav. No ei kiirga kuskilt seda nn ülimat, tingimusteta headust/armastust.

Ja külgetõmbeseaduse kohta ei saanud ka konkreetset vastust. Kuidas ja kas siis töötab universiumis külgetõmbeseadus (võib ka nimetada peenenergia vibratsiooniks, teadlikuks ja mitteteadlikuks loomiseks, manifestatsiooniks - kuidas keegi soovib)? Joppamine? Selle vastusega ei saa jääda rahule. Vajab lisaselgitusi.

Mitmes kohas jäi kõlama ka umbes selline suhtumine, et "ma tean kõike aga sulle ei ütle, sest Sa oled liiga rumal, et sellest aru saada". Samas ma ei välista, et see nii võibki olla ja Ingari poolt edasi antav ongi ainuõige. Ma lihtsalt ei suuda seda õpetust omaks võtta inimeselt, kes annab põiklevaid vastuseid ja halvustab (või õigemini siis ütleb järsult - SEE ON VALE) teise inimese tõekspidamisi. Ma olen senini arvanud, et suured Gurud on suuremeelsed inimesed, kellest kiirgab igal hetkel headust ja nad suudavad vajaliku info edasi anda viisil, mis jõuab iga õpilaseni.

Ja lõpetuseks - ma oleks soovinud kuulda viimasele Kaido küsimusele asjalikumat vastust. Mis siis on Ingvari meelest kolm peamist elutarkust või siis soovitust, et elusamat elu elada? Mulle kõlas preagu vastus selliselt: "Tead poja, sa siin koos oma saja blogikülastajaga, ma ei viitsi siin mingit kokkuvõtet teha, vaata uuesti seda intervjuud ja mõistata ise". Kuigi selline lähenemine võib paremini taipamist käivitada, sest kõike hõbekandikul ette tassides seda ei teki. Sellegipoolest tahan kuulda joogi 3 peamist postulaati (nn rusikareeglit).

Kaido, Sulle ikka edu oma tegemistes! Ajad õiget asja ja minu arvates suudad Sina tõepoolest inimesi aidata elusama elu poole (hoolimata härra ütlusest, et Sa teed kõike valesti).

P.S. Videode heliga võiks küll midagi ette võtta - kõlari peab üsna põhja keerama, et midagi kuulda.
07. aprill 05:05 Oll kirjutas:
Tore video, paljud inimesed siin kommides nägid jällegi asju negatiivse poole pealt, panemata tähele ssönumit ennast... Saa lõppudelõpuks iseendaga söbraks, armasta iseennast, köik on sinu enda sees olemas, mitte midagi ei tule väljastpoolt. Tore kes sellest aru saavad ja Kaidot ei maksa halvustada kui ta vahest ei tea mönd momenti sest ka tema nagu meiegi oleme elu õppetunnis kasutades oma praegust keha selles maailmas mantlina...
P.S. kui kedagi huvitab mis vöi kes on valgustumine vöiks lugeda läbi raamatu "Milarepa - Tiibeti suur joogi"
Igaks juhuks selgitan, et mitte tekitada kelleski negatiivseid emotsioone
yoga tähendab - tõesaavutamine
yo - tõde ga - saavutama
Aitähh Kaido oled teinud suure töö ära, Tubli :):):)
07. aprill 09:32 Anu kirjutas:
Olliga olen täitsa nõus, noppige videost põhitõed välja!
Inimestel on lihtsalt omad kiiksud küljes, nii on ka Ingvar selline, nagu ta on. Ta tahab muidugi, et lõbus oleks, siis vahel meeldibki "ära panna". Eks mind on ka häirinud, et miks nii karmilt. Aga kui anda märku, et selline käitumine mulle ei sobi, siis ta vabandab.
Elu on üks suur õppimine ja inimene, kellega kokku puutud, on sulle õpetajaks, (ükskõik kas heade või halbade kogemustena, igast olukorrast tuleb õppida).
07. aprill 11:19 i. kirjutas:
Huvitav kuulamine. Uhkus ja üleolek häirisid mindki. Keda see teema rohkem huvitab, siis soovitan lisaks kuulata ühte ööülikooliloengut(pange tähele, mis ta uhkuse lõksu langemisest räägib!). http://heli.er.ee/helid/oy/OY2004_Ingvar_Villido_Jumala_leidmine_iseendas.mp3
07. aprill 11:54 Sigrid kirjutas:
Mulle tundub, et siin suur hulk inimesi reageerib just reflektoorselt ja emotsionaalselt Ingvari olekule ja ütlustele, millest ka videos juttu oli. Mina isiklikult näen inimest, kes annab edasi mõtted ja teadmisi. See, kas ta on ülbe, egotsentriline, mõnitav jne. seda teab vaid Ingvar ise, kui ta just seda teile ei ütle:) Jätke reflektoorsus ja emotsioonid kõrvale ning te saate suurepäraselt aru mida Ingvar on tahtnud öelda. Mis puudutab emotsioonide ja kontseptsioonide vabastamise kursusi siis olen need mõlemad läbinud ning soovitan neid soojalt.
Päikest:)
07. aprill 15:10 Rõõmsameelne kirjutas:
Kas teadlikkust ikka võib arendada,see tuleks vaid kasutusele võtta.Ja lõplikult ei või neid asju ju keegi õpetada,sest teadlikkus on ju MINUS.Kõik muu ,loetu ,on ju kellegi teise kogemus.Äkki hoopis kannataks igale ühele anda julgust selle teadlikkuse leidmiseks iseendas.Samas õppida nägema teisi täielikuna seal "koore" sees ja öeldagi nendele,mida TEGELIKULT näeme.See eeldab aga seda,et oleme ise ka teadlikud.
See kõik on ju meis KÕIGIS olemas,valime vaid ise aja ja tee,millal ja kuidas sellest teadlikuks tulla.Kui lahkume siit,meie mälu ju kustub.Kui TEADLIKUKS ma enne seda olen tulnud?!
08. aprill 00:46 Moonika kirjutas:
Tark õpetaja!
08. aprill 20:01 Lehel kirjutas:
Minu arust on tore, et Sa oled, Kaido, käinud erinevate inimeste juures ja neilt samade teemade kohta küsinud.
Ja veel on hea näha nii rahulikku ja erksat kuulajat, kes tõesti maldab kuulata ja ei pea oma mõtetega vahele tulema:)

Tegelikult ei jätnud ka minusse see video kõige paremat tunnet. Näiteks Ralf Neemlaiuga tehtud videost kiirgus minu jaoks kuidagi rohkem soojust, armastust ja inspiratsiooni. Aga äkki see peegeldabki minu sisemaailma või hetke arengutaset kuidagi. Ei tea.
Seda parem, et oled nõuks võtnud erinevate õpetajatega asja arutada - igaüks võib leida endale sobivama.
10. aprill 11:43 Anu kirjutas:
Valmis vastuseid küsimustele, mis elu meile paratamatult esitab, ei ole keegi võimeline andma, ka guru. Eriti sellistele, mis kõlasid videos, need vastused leiab igaüks ise lõpuks läbi iseenda tunnetusele.
Ingvar rõhutas mõisteid, mida inimene tõlgendab, see on õige. Kui vaimsed mõisted on endale veel segased, siis ei aita ka erinevad tehnikad ja abivahendid. Pigem ajavad rohkem segadusse, lõpuks pead vaeva nägema topelt, kui tõeline selgus tuleb. Teiste suunamine on väga suur vastutus, sellest võiks küll iga täiskasvanud inimene arusaada. Meele selgus peaks tulema tõesti lõpuks rahulikust meelest. Mitte selgeks õpitud rahulikkusest mis on teisipidi kontrolliga maha surutud ärritus.
Sellist masinlikkust on juba piisavalt palju meie ümber.
11. aprill 23:58 Õnneli kirjutas:
Anu kommentaar on parim! Minu meelest väga õigesti öeldud.

Päikest kõigile!
17. aprill 09:27 EGO kirjutas:
Ilus egode paraad!
28. aprill 20:24 TG kirjutas:
Tõeline otsija tunneb ära päris õpetuse. Kes ei ole valmis, näeb selles seda mida ise tahab - vastavalt oma automaatsetele reflektoorsustele. Kas see meeldib või ei meeldi teile, mis vahet sel on. Kui te tahate saada inimeseks kes ise oma elu juhib, siis on selleks väga kitsas tee ja sellepärast ei saa teha Ingvar lihtsalt vestlust vaid peab rääkima asjadest nii nagu nad on, et ei tekiks justnimelt mitmeti mõistmisi ja valearusaamu. Tõde on alati valus egole ja tõeline guru töö on aidata sul egost vabaneda.
11. mai 17:17 Ma-mina-mul kirjutas:
kuulasin.
Häiris selle kodanik Kaido enda intervjueerimisstiil - vahelelõikamised, ja mina-mina-mul-minul.
Inimene, õpi intervjueerima.
12. mai 08:40 Alice kirjutas:
Prooviks ehk natukene paremad inimesed olla,kallid kommenteerijad. Päikest!
15. mai 14:30 Triin kirjutas:
On keeruline kuulata kahe nii suure taseme vahega koolitaja õpetlikku vestlust. Kui ego nii võimsalt veel inimeses domineerib, on ikka raske mõjuda usutavalt. Kahjuks,kas ma olen halb või hea aga ma usun seda, mida minu silmad näevad, inimese tunnetust on raske petta.Kõik on energia, rääkigu see suu, mida tahes!
08. juuli 12:59 inga kirjutas:
Mulle ei meeldinud Ingvar Villido üldse. Ta mõjus videos üleolevalt ja tavainimesele jääb ta jutt ikka väga raskesti arusaadavaks. Kui talle Kaido terminid ja küsimused ei meeldinud, siis ta oleks võinud video tegemise kasvõi pooleli jätta, sest kui pole ühiseid termineid, siis ei saa ju juttu ajadagi! Maailmas on teisigi sellised niiöelda gurusid, kes teatud võimete abil inimrühmi "õpetavad". Tihtipeale on tegemist lausa ohtlike manipuleerijatega. Millegipärast jäi Villidost mulje, et temaga peab ka ettevaatlik olema. Kui ta tahab õpetada, siis pole kohe alguses vaja õpilasi alavääristada või paika panna. Jah ma tean, et mulle võib vastu vaielda, sest olen ise nii toores oma arengus ja sellepärast nii tunnen (emotsioonid-emotsioonid!) Olgu nii, aga minule meeldib Kaido enda protsess palju rohkem, kordki räägib inimene arusaadavas keeles ja võtmes. Pole ju võimalik, et kõigist inimestest tulevad jooga abil valgustunud. Tavaline inimene vajab just Sisekosmose tüüpi lähenemist. Edu soovides!
03. september 10:19 tavakasutaja kirjutas:
Jah, Kaidol on veel endal palju arenguruumi...
21. oktoober 11:51 wer kirjutas:
Kas need koolitajad ise ka näevad, kuidas õpilastes harjutuste tegemisel ajal käivitub energia liikumise protsess, või nad lihtsalt oletavad? Kas yleyldse tohibki grupiga mediteerida, teha harjutusi, kuna iga inimene on erineval arenguastmel ja teiste inimeste energiad võivad teda segama hakata. Millegipärast ei usu sellist massõppimist, sest iga inimene on individuaalne.
23. november 00:28 e kirjutas:
See vana on ju selgelt endast liiga heal arvamusel. Edu aga Kaidole!
07. november 17:03 Malle kirjutas:
Kes on vähegi kuulanud Villido loenguid (ööülikoolis või loengutel), taibanud millest ta räägib ja iseendaga juba natukene suutnud tutvust teha, see kindlasti mõistab, et temale esitatud küsimused olid pehmelt öeldes triviaalsed. Loomulikult võib küsida ju kõike, aga see, kes ennast teiste õpetajaks nimetab, peaks taolistest triviaalsustest olema välja kasvanud. Sügav respekt kõigi otsijate suhtes, olen seda ju isegi, aga tekib küsimus kuidas üks pime teistele pimedatele teed oskab juhatada.
19. mai 13:18 kati kirjutas:
Villido ja valgustunud? Naer saalis :D See mehike on virutanud NLP-st ja joogast hulga praktikaid ja tituleerib neid enda omadeks.
Lisa oma kommentaar:
Sinu nimi:
Eesti presidendi perekonnanimi / kaslane:
Naeratame :)