Teadlikkuse Meditatsioon

Kuidas mõtete teadvustamise kaudu 6-kuuga meelerahu leida?

 

Meditatsioon on iidne sisemise tähelepanu (teadlikkuse) juhtimise tehnika, mille kaudu me vabastame end mõtete ning emotsioonidega seotud sõltuvuslikkusest ja leiame seeläbi sisemise rahu.

Inimteadvus on kapten laevas, milleks võib nimetada meie keha-meele kompleksi. Teadvus on see, mis annab korraldusi ning juhib meie elu. Füüsiline keha on vaid "laevakere", mis kapteni korraldused vastu võtab ning ellu viib.

Kõik inimesed kannavad küll hoolt oma füüsilise keha (laevakere) eest, kuid teadvuse - kapteni - eest hoolitsemine jäetakse tahaplaanile. Seetõttu on 99% inimeste puhul kapten laevast lahkunud ning laev sõidab omapäi.

Just sellist olukorda iseloomustab meie rahutu ja tahtele allumatu meel. Meie pea on täis mõtteid ja meie keha on täis emotsioone, mis juhivad meid olukordadesse, kus meile olla ei meeldi.

Meditatsioon toob kapteni laeva tagasi. Meditatsioon on mentaalne treening, mille eesmärk on oma elu mõtete ning emotsioonide teadvustamise ning valdamise kaudu uuesti juhtima hakata.

Raamatu formaat:     e-raamat
Raamatu autor:         Kaido Pajumaa
Lehekülgi:                 110 lk + 10 MEDITATSIOONI SELGITAVAT VIDEOT

Loe sisukorda:           "Sisukord"
Loe peatükki:             "Miks ma selle raamatu kirjutasin?"

Kellele see raamat on?

See raamat on mõeldud inimesele, kes soovib oma ellu rohkem rahu ning tasakaalu tuua.

See raamat aitab sind, kui sa soovid:
- teadvustada ja juhtida oma mõtteid;
- märgata hetki, mil muutud emotsionaalseks ja soovi korral seda muuta;
- olla rahulik ning naeratada sagedamini;
- mõista ja aktsepteerida iseennast ja oma elu.

Raamat on kirjutatud lihtsas keeles inimesele, kes ei ole meditatsiooniga varem kokku puutunud. Samas on kõik raamatus näidatud harjutused sama efektiivsed ning kasulikud ka inimesele, kellel on olemas juba eelnev mediteerimise kogemus.

Raamatu eesmärk

Raamatu eesmärk on aidata inimesel teadvustada oma mõtteid, et seeläbi püsiv meelerahu leida.

Raamat aitab mõista meditatsiooni vajalikkust ning pakub mediteerijale lihtsasti kasutatava 6-kuulise harjutuste kogumiku. Raamat sobib hästi inimestele, kes soovivad meditatsiooniga alustada individuaalselt ilma meditatsioonigrupis osalemata.

Kuidas raamat üles ehitatud on?

 Raamat on üles ehitatud nädalate põhiselt. Raamat algab meditatsiooni ja selle vajalikkust tutvustavate peatükkidega, millele järgnevad praktilised harjutused 25. nädalaks.

Vaata peatükki "Kuidas seda raamatut kasutada?"

Mis kasu sa sellest raamatust saad?

See raamat annab sulle kasu ainult siis, kui sa hakkad reaalselt raamatus kirjeldatud harjutusi praktiseerima. Kui sa seda teed, siis umbes 6 kuu möödudes võid sa kogeda selliseid asju:

- Sa oled hakanud märkama enda valdavaid mõttemustreid ja oskad neid juhtida;
- Sa oled hakanud tähele panema, kuidas sa emotsionaalselt reageerid ja oskad seda juhtida;
- Sa oled hakanud teadvustama, missugused mõtted ning sündmused sind kõige enam mõjutavad;
- Sa oled õppinud mittesoovitavatest mõtetest ning emotsioonidest lahti laskma ja koged meelerahu;
- Sinu keskendumisvõime on oluliselt paranenud, mis annab sulle paremaid tulemusi tööl ja igapäevaelus.

Saad tellida ühe või kõik raamatud

Sul on võimalus tellida "üks raamat" või "kõik raamatud". Kui sul on enesearengu vastu tõsine huvi, siis soovitan tellida korraga kõik Sisekosmose raamatud, sest saad 4 raamatut 3 raamatu hinnaga.

1) RAAMAT

110 lk e-raamat "Teadlikkuse meditatsioon", mida saad lugeda arvutis, e-lugeris või välja printida

+ 10 osaline meditatsiooni videokursus (73 minutit):
   
  1) Meditatsiooni olemus, vajalikkus ja mõju;
     2) Kuidas toimub mõtetest lahtilaskmine?
     3) Meditatsiooniks ettevalmistamine ja sobiva õhkkonna loomine;
     4) Distsipliini hoidmine: kuidas leida motivatsiooni, kui distsipliin hakkab kaduma?
     5) Asendid: kuidas valida õige asend ja kuidas seda hoida?
     6) Hingamine: kuidas meditatsiooni ajal hingata?
     7) Tähelepanu hoidmine: kuidas tähelepanu hingamisele ja muule vajalikule keskenduda?
     8) Kuidas jälgida mõtteid, emotsioone ning füüsilisi aistinguid?
     9) Mida teha mõtetega, et need meditatsiooni ei segaks?
     10) Meditatsiooni kasutamine igapäevaelus.
   

2) KÕIK RAAMATUD

Kõik Sisekosmose isikliku arengu raamatud + 10 osaline meditatsiooni videokursus:

- 110 lk e-raamat "Teadlikkuse meditatsioon"
- 170 lk e-raamat "Elad küll, aga mis elu see on ..." (vaata lähemalt siin)
- 220 lk e-raamat "Kuidas luua Eduteadvust?" (vaata lähemalt siin)
- 40 lk e-raamat "Minu Õpetaja õpetused" (vaata lähemalt siin)

+ 10 osaline meditatsiooni videokursus (73 minutit):
     1) Meditatsiooni olemus, vajalikkus ja mõju;
     2) Kuidas toimub mõtetest lahtilaskmine?
     3) Meditatsiooniks ettevalmistamine ja sobiva õhkkonna loomine;
     4) Distsipliini hoidmine: kuidas leida motivatsiooni, kui distsipliin hakkab kaduma?

     5) Asendid: kuidas valida õige asend ja kuidas seda hoida?
     6) Hingamine: kuidas meditatsiooni ajal hingata?
     7) Tähelepanu hoidmine: kuidas tähelepanu hingamisele ja muule vajalikule keskenduda?
     8) Kuidas jälgida mõtteid, emotsioone ning füüsilisi aistinguid?
     9) Mida teha mõtetega, et need meditatsiooni ei segaks?
     10) Meditatsiooni kasutamine igapäevaelus.
   

Aga mis siis, kui sa ei jää rahule?

Kui sa ei saa nendest raamatutest mitte midagi uut ja kasulikku enda jaoks, ning kui sa teed raamatus olevaid harjutusi 30 päeva, aga ei tunne sellest mingit kasu, kirjuta mulle julgesti ning maksan sulle kogu raha tagasi. Ausalt.

Telli raamatud siit: