Eesmärkide saavutamine »

Miks ma külgetõmbeseadusest lahti ütlesin?
[23. oktoober 2014 | Kirjutas: Kaido | 27687 korda loetud | kokku kommentaare: 19]

Käisin teisipäeval Kanal 11 saates „3 naist paadis“ külgetõmbeseadusest rääkimas. Kutsus mind sinna üks mu vana sõber ja Sisekosmose lugeja, sest aastaid tagasi ju ainult sellest maagilisest seadusest kirjutasingi. Üllatus, üllatus, aga täna usun ma hoopis teistsugusesse maagiasse. Õigem oleks vist öelda, et ma ei usu ühtegi maagiasse, vaid luban lihtsalt Elul oma maagiat teha.

Miks ma külgetõmbeseadusest lahti ütlesin?
Eelkõige seepärast, et kuigi palju asju on minu elus läinud nii nagu olen unistanud, on tänaseni palju asju ka täiesti valesti. Seega, kui külgetõmbeseadus oma kõige puhtamal kujul eksisteeriks, peaks see olema täpselt sama täpne nagu gravitatsioon – pole vahet, kas maha kukub 1000 eurone nutitelefon või 10 sendine kanamuna, katki lähevad need ühtemoodi.

Külgetõmbeseadus on aga valikuline – ma võin mürki võtta, et sellist inimest maailmas ei ole, kellel oleks õnnestunud kõik asjad oma elus oma äranägemise kohaseks muuta. Ka kõige suuremal külgetõmbeseaduse austajal pole see tõenäoliselt õnnestunud. Seega, milleks uskuda millessegi, mis tegelikult täpseid tulemusi ei anna?

Teine nõrk koht selles imelises seaduses on perspektiiv. Need „õnnelikud“, kellel on õnnestunud midagi oma ellu „manifesteerida“ leiavad need seosed alati tagantjärele. „Näed, tahtsin seda asja, ja nüüd ongi see minu elus“, ütlevad paljud. Ma ei tea aga täna kedagi, kes ütleks hoopis niipidi: „Näed, tahan seda asja, ja näitan sulle 1 kuu pärast, et see on mu elus olemas“. Ei, sellist enesekindlust pole ma veel kohanud. Seoseid külgetõmbeseaduse ning juhtunu vahel leiavad inimesed alati tagantjärele. Ja kui neid seoseid leida ei õnnestu, siis järelikult on asi veel „pajas“.

Mõni aasta tagasi ühel šamanistlikul tseremoonial küsisin taimeuimes olles taimelt otse, kas külgetõmbeseadus töötab või mitte. Vastuseks näidati mulle lainetavat ookeani, mille teatud hulk laineid olid eneseteadlikud (analoogia meie maailmale, kus osad vormid (inimesed) on eneseteadlikud). Ookean möllas, hoovused triivisid ja lained nende otsas. Ja kujuta nüüd ette, et üks laine otsustaks minna vastupidises suunas hoovusele – kas see õnnestuks tal?

Samas, kui see laine „otsustaks“ minna selles suunas, kuhu hoovus teda kannab, võib ta öelda hiljem, et näed, manifesteerisin oma teekonna sealt siia. Tõde on aga see, et ta oleks sinna jõudnud nii või naa, sest põhjus ei olnud mitte tema manifesteerimises, vaid hoovus lihtsalt liikus selles suunas ja tema koos sellega.

Külgetõmbeseadus annab lootust, mis paneb meid tegutsema
Seega olen täna pigem „hoovuste“ usku, mitte külgetõmbeseaduse usku. Pealegi on külgetõmbeseadus nii egoistlik seadus, et kui midagi sellist päriselt peaks meie maailmas eksisteerima, võiksid meie vaenlased meile ikka korraliku säru korraldada. Kuna maailm aga ei ole nende kontrolli all, võimegi kõik südamerahus jälgida oma eluookeani hoovuseid ja meelerahus nendega kaasa sõita. 

Külgetõmbeseaduse kõige suurem pluss on „lootus“ - see tekitab meile näilise tunde, et elu on meie kontrolli all. Keegi aga ei taha isegi seda lihtsat fakti kontrollida (sest see hirmutab inimesi). Vaata näiteks möödunud kolmele aastale tagasi ja küsi, kas kõik läks nii, nagu soovisid. Kui kõik ei läinud, siis järelikult sina ei juhi oma elu, vaid siin on täiendavaid mõjureid. Kui aga mõned asjad läksid, siis kuidas sa saad kindel olla, et need ei oleks läinud samamoodi ka siis, kui sa ei oleks selle nimel nii palju "külgetõmbeseaduse tööd" teinud? Äkki sõitis su eluhoovus lihtsalt selles suunas, ja sa oleksid võinud südamerahus ilma üleliigse pingutuseta selle turjal oma rahahunnikule või unistuste printsile vastu sõita. 

Kui sa soovid, võid loomulikult oma ego mängu tuua ja öelda, et ei, mina manifesteerisin selle oma ellu. Sul on see valik alati olemas, pealegi annab see sulle lootust. Ja lootus on oluline, sest see hoiab meie tuju hea ja käed tegevuses. Käed rüpes istudes ei juhtuks ju niikuinii elus midagi. Seega, kui külgetõmbeseadus annab meile lootust, paneb meid tegutsema ja seeläbi jõuamegi oma eesmärkidele lähemale, võib lõppkokkuvõttes siiski öelda, et külgetõmbeseadus töötab – see küll ei loo meie ellu imesid, aga asjad saavad tehtud siiski. Lõpp hea, kõik hea!

Võta rahulikult ja lihtsalt ole! Kõik läheb hästi.

PS. Tegelikult ma ei tea, kas külgetõmbeseadus eksisteerib või mitte, vaid ma lihtsalt mõtisklesin oma kogemustest lähtuvalt. Seetõttu palun ära võta minu juttu puhta tõena, vaid tunneta, katseta ja tee omad lõplikud järeldused ise.

*** 

Ilmus raamat "Jalutuskäigud sisekosmoses"

Telli internetist otse koju:

 Rahva Raamat I Apollo

***

 

Lähenevad põnevad kursused Sisekosmoses:

24-26. oktoober 2014 Jasmuheeni seminar Tallinnas (vaata)

29. oktoober 2014 Meelerahuõhtu koos Dr. Wayne Dyeriga (vaata)

1-3. november 2014 Brandon Baysi "Rännakuseminar" (vaata)

7-24. november 2014 Erinevad tantristlikud kursused Andrew Barnesiga (vaata)

Artikkel meeldis? Soovi korral leiad siit lisalugemist ja vaatamist

Raamat
E-Raamat
E-Raamat
E-Raamat
E-Kursus
23. oktoober 10:10 E kirjutas:
Suurepärane uudis!

Elu otsustab ;)-
23. oktoober 11:33 Kaja kirjutas:
Ei usu, et inimese mälu ning eneseteadvuse ja -analüüsi võime on nii täpne, et ta saab tagantjärgi kindlalt ühte või teist väita. Pealiskaudselt võib tõesti öelda, et seda või toda ma ei soovinud, aga seda soovimist ja oma tegusid täielikult ära põhjendada ja mõista on ilmselt võimatu.
Pealegi, mõtle, kui sa räägiksid/kirjutaksid oma elust paljudele inimestele, siis nendel inimestel ilmselt tekiks sinu loost oma arusaam ja see, mida sina näed enda tahtmisena ja tahtmise suunas tegutsemisena, võivad teised näha kui midagi hoopis vastupidist. Seega maailm pole üheselt mõistetav ja sa ei saa kindlalt väita, et sa midagi tahad ja tegutsed täie teadlikkusega selle tahtmise suunas.
No ja kui siin teooriatest ja seadustest rääkida, siis nt K. Popperi järgi korduvad nö positiivse tulemusega katsed või katsete ümberlükkamised ei ole empiirilise teooria kinnitamise või ümberlükkamise tunnuseks. Newtoni teooriale ei ole kasu sellest, et muna kukub maha, sest see muna võib maha kukkuda hoopis teistel alustel, teise seaduspärasusega, kui Newton seda väitis :)
23. oktoober 14:37 M kirjutas:
Siinkohal ei saagi ilmselt ühtegi universumi seadust üheselt võtta, peab selleks oskama tundma ja näha tervikut. Kuid kõik mis on silmale hoomamatu ja käega mitte katsutav kipume me ennem seda pigem eitama kui aksepteerima, sest selline on vanade mõttemudelite harjumus, tundub turvalisem :). Sama on ka näiteks Piibli lugemise üks põhireegleid - kunagi ei või sealt lugeda üksikuid tsitaate, vaid et Piiblit mõista peab tundma seda tervikuna. Tolle ja teised paljud vaimsed praktikud ju õpetavad üht - ela hetkes ja ära oota kogu aeg midagi tulevikult. Ma usun, et külgetõmbeseadus võib viia siinkohal paljusid eksiteele, et tekib selle manifesteerimisega mingid ootused tuleviku suhtes. Hetkes elamine ei tekita neid illusioone ja seega ei ole niipalju suuri pettumist tulevikus. Teoorias lihtne, praktikas nagu ikka mitte nii lihtne alati :). Aga muidugi on ka huvitavaid nüansse ja reegleid, mis külgetõmbeseadust veel mõjutavad, et see toimiks. Huvitavaid detaile oma elu praktikast selle teema kohta kirjutab ka vene selgeltnägija mingi hooaja saate võitnud Vitali Gibert oma raamatus "Tuleviku modelleerimine". Üks reegel, mis tema õpetusest meelde jäi ja mida pole mujalt raamatutest kohanud oli see õpetus - ära kunagi räägi kellegile oma manifesteerimistest. Niipea kui oled kellegile oma asjadest rääkinud - ei lähe need kunagi nii. Huvitav, aga olen praktikas kogenud sama...
23. oktoober 21:12 S kirjutas:
Inspiratsiooniks Kaidole!

http://www.youtube.com/watch?v=bJU8clQBff4
24. oktoober 08:52 meenutaja kirjutas:
Mulle meenus üks kommentaar, mis sobib siia, sest mulle tundub, et Kaido laseb sellest seadusest lihtsalt lahti.

"Lahti laskmine tähendab piltide nägemist, sõnade kuulamist ja tunnete kogemist - märkamist ja kohalolu praeguses hetkes. Lahti ei saa lasta asjadest, sest asjad ei ole tavaliselt need, mida me näeme, kuuleme või katsume, vaid need, millesse me usume. Usk, et see konkreetne asi oli tõesti reaalne ehk meist eraldi, taastab mälupildi või loob kujutluspildi, kuuldud sõnad ja emotsiooni. Märgates pilte, sõnu ja emotsioone eraldi tühjadena ehk lihtsalt piltide, sõnade ja emotsioonidena, hakkab hägustuma ka usk, et asjad, inimesed, nähtused ja elu tervikuna toimub meist eraldi."
26. oktoober 12:05 E kirjutas:
"What has caused humans to become so confused?"

http://www.youtube.com/watch?v=UF3pUXnlZrc
02. november 01:25 pettunud eKursusega liituja kirjutas:
eKursuses "Samm lähemale iseendale" viitab 10. sammu ekiri saladusele, millest sa nüüd lahti oled öelnud. Ma ei saa nüüd aru, kas see eKursus on nüüd mingi nali v?
02. november 20:10 Kaido Pajumaa kirjutas:
Hea lugeja,

vastus on nii ja naa. Nii seepärast, et see kursus on täiesti autentne kursus sellest, kuidas meie maailm töötab kõige pisemal tasandil (mis on isegi teaduslikult kinnitust leidnud) ja mida kvantfüüsikud, ajuteadlased jpt kinnitavad. Seega kõik kursuses esitatud materjal on täiesti tõene.

Teiselt poolt olen lahti öelnud külgetõmbeseadusest selle kõige primitiivsemal tasandil, mida enamus meist praktiseerib - lihtsat mõtlen, loodan ja asjad juhtuvad. Ei, asjad ei juhtu niimoodi.

Et asjad juhtuma hakkaksid, on vaja taasluua kontakt iseendaga, oma tegeliku olemusega enda sees. Selleks tuleb vabaneda illusoorsest egoloorist ja selle käigus kukuvad juba ära paljud tahtmised, milleks sageli külgetõmbeseadust kasutatakse.

Ja need mis alles jäävad, saavad omakorda mõjutatud karmast - kui oleme olnud elu aeg põrsad, ei saa kuidagi külgetõmbeseaduse kaudu endale ilusat elu kohe luua. Maailm ei tööta, karmaseaduseid ei saa eitada.

Just seepärast tasub anda Universumile oma taotlused edasi ja sisi alandlikult elu hüvanguks tööle hakata - mõelda positiivseid mõtteid, öelda positiivseid asju ja teha positiivseid tegusid. Niimoodi hakkame vaikselt karmat neutraliseerima ja kui aeg küps, saame ehk ka oma soovitud eesmärgid.

Nii kvantfüüsikud kui vaimsed õpetajad ütlevad, et asi käib nii. Seega ei julge ma küll öelda, et külgetõmbeseadus ei tööta. Just seda ma artikli lõpus ka ütlesin, et katseta ja tee omad järeldused.
02. november 21:41 Lugeja kirjutas:
Hea Kaido,

Vabandust, pean tunnistama, et ma ei usu, et meie maailm töötab kõige pisemal tasandil nii. Põhjus on väga lihtne. Selleks on vaja minu usku. Kui näiteks 100 aasta pärast kinnitavad teadlased hoopis teistsugust lähenemist ja ma oleksin veel inimesena elus, võiksin uskuda uut. Minu usk või uskumused muutuvad. Seega, irooniline küll, kuid minu usust (usun või ei usu) ei sõltu väga palju midagi.

Huvitavam küsimus on hoopis see, kes või mis siis väljendab ennast läbi minu, läbi selles keha? Vahel tundub, et need on mõtted, kuid lähemal vaatlusel selgub, et tühjad pildid ja sõnad need siiski olla ei saa. Äkki tunded või emotsioonid? Ei, ka need energeetilised väljendused tekivad ja kaovad. Siin on midagi püsivat, mis on ja jääb...

Elu lihtsalt väljendab ennast :).

Üks huvitav asi, mida olen märganud enda juures. Nimelt, kui minus avaldub negatiivne mõte, see on siis pilt või sõna, siis ma olen täiesti avatud sellele. Kui varem püüdsin seda asendada positiivsega, siis nüüd ma mõistan, et selleks ei ole vajadust, sest ma tean, et see möödub peagi. See on nagu igavik. Kui minu sees oleks igavik, mida ta teeks kõigega, mida ta näeb, kuuleb, tunneb, haistab, maitseb või ette teab?

Ma jätan sellele küsimusele vastamata, sest minu jaoks on see nagu puhkus, paus, lõõgastus, vaikus, olemine või meelerahu.

Tänan, et lugesid.
02. november 22:20 Kaido Pajumaa kirjutas:
Aitäh sulle mõtete eest. ning see on täiesti okei, et sa nii usud. Ja just nii nagu usud, sinu maailm ju ongi. Seega lõpp hea kõik hea :)

Ole tubli!
05. november 20:35 anonüümne kirjutas:
Selles artiklis ja kommentaarides paistab Kaido natuke liimist lahti aga võibolla see näib ainult mulle. Kaido, kes on sinu vaenlased? Natuke selgust ja oma vaatenurka sellesse teemasse aitab tuua Bentinho Massaro ( http://www.youtube.com/watch?v=i2V8OX5BMGA&list=UUt1rnzRJzfVfMwjnccCgKFw ). Olen tema väitega oma kogemuse põhjal täiesti nõus: "If you're not Happy, you're not Helping".
05. november 20:35 anonüümne kirjutas:
Selles artiklis ja kommentaarides paistab Kaido natuke liimist lahti aga võibolla see näib ainult mulle. Kaido, kes on sinu vaenlased? Natuke selgust ja oma vaatenurka sellesse teemasse aitab tuua Bentinho Massaro ( http://www.youtube.com/watch?v=i2V8OX5BMGA&list=UUt1rnzRJzfVfMwjnccCgKFw ). Olen tema väitega oma kogemuse põhjal täiesti nõus: "If you're not Happy, you're not Helping".
05. november 20:35 anonüümne kirjutas:
Selles artiklis ja kommentaarides paistab Kaido natuke liimist lahti aga võibolla see näib ainult mulle. Kaido, kes on sinu vaenlased? Natuke selgust ja oma vaatenurka sellesse teemasse aitab tuua Bentinho Massaro ( http://www.youtube.com/watch?v=i2V8OX5BMGA&list=UUt1rnzRJzfVfMwjnccCgKFw ). Olen tema väitega oma kogemuse põhjal täiesti nõus: "If you're not Happy, you're not Helping".
05. november 20:35 anonüümne kirjutas:
Selles artiklis ja kommentaarides paistab Kaido natuke liimist lahti aga võibolla see näib ainult mulle. Kaido, kes on sinu vaenlased? Natuke selgust ja oma vaatenurka sellesse teemasse aitab tuua Bentinho Massaro ( http://www.youtube.com/watch?v=i2V8OX5BMGA&list=UUt1rnzRJzfVfMwjnccCgKFw ). Olen tema väitega oma kogemuse põhjal täiesti nõus: "If you're not Happy, you're not Helping".
05. november 20:35 anonüümne kirjutas:
Selles artiklis ja kommentaarides paistab Kaido natuke liimist lahti aga võibolla see näib ainult mulle. Kaido, kes on sinu vaenlased? Natuke selgust ja oma vaatenurka sellesse teemasse aitab tuua Bentinho Massaro ( http://www.youtube.com/watch?v=i2V8OX5BMGA&list=UUt1rnzRJzfVfMwjnccCgKFw ). Olen tema väitega oma kogemuse põhjal täiesti nõus: "If you're not Happy, you're not Helping".
07. november 11:27 anonüümne2 kirjutas:
Tore, et keegi vaimne inimene julgeb külgetõmbeseaduses kahelda! Ja ma küll ei arva, et inimene peab selleks liimist lahti olema.
16. november 21:58 Lugeja kirjutas:
Hea autor.

Kui te usute karmaseaduseid, siis on täiesti loomulik, et te ei usu külgetõmbeseadusesse. Kui see maailm oleks maatriks triloogiast "The Matrix", mis võiks olla selle elu sõnum? Loomulikult valik. Neo valis kahe tableti vahel, samuti oma armsama ja maailma päästmise vahel ning kõige põnevam oli tema usk oma saatusesse, mis selle triloogia lõpetas.

Mis seob külgetõmbeseadust ja karmat? Kas te olete oma elu looja või ohver? Kas teil on võimalik just siis kui te soovite, kogeda õndsust? Sõltumata tingimustest? Ei? Kas te usute, et olete kunagi kogenud klaasi oma käes? Või te kogete oma enda väljendust selle kohta? Mis siis kui maailm, mida te kogete, on lihtsalt teadvuse kaval trikk ja väljendab lihtsalt seda, mida te olete soovinud kogeda? Kas te usute, et olete kogenud kunagi midagi muud kui iseenda väljendust?

Üks puhtamaid ja ausamaid vastuseid kõigile neile küsimustele on võimalik näha/kuulata siit: "The Direct Path to Bliss - Bentinho Massaro" http://www.youtube.com/watch?v=JqiU-0ny89Y&list=UUt1rnzRJzfVfMwjnccCgKFw .
28. juuli 11:54 anonüümne5 kirjutas:
11. aprill 2013 kirjutasid teema Külgetõmbeseaduse praktikute kohtumisõhtu all seda, et Külgetõmbeseadus on Sinu elu 180 kraadi muutnud ja asjad, millest kunagi niiväga unistasid, on tegelikkuseks saanud.
Kuid 1,5 aastat hiljem, 23. oktoober 2014 juba kirjutad teema all Miks ma külgetõmbeseadusest lahti ütlesin? et oled sellest kõigest lahti öelnud, sest kuigi unistused on täitunud, on siiski paljud asjad valesti läinud.
Vöibolla on asjad hoopis et unistused täitusid, kuid Sa ise muutsid hiljem meelt?
14. juuli 13:38 Claudia Klein kirjutas:
Tere ja Tere tulemast Spotlight Global Loan Services-sse. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka laenukonsultant.

Kas teil on vaja rahalist tugevdamist? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotlightglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teie kontol on laen 24 tunni jooksul, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

Pakume igasuguseid laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pika- kui ka lühiajalisi laene. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud tohutu probleem Üksikisikute jaoks, kellel on rahalisi probleeme ja kes vajavad selle lahendamist, on paljudel inimestel kõrgete intresside tõttu nii keeruline omakapitalilaenu saada kohalikest pankadest või muudest finantseerimisasutustest. määr, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused.

Enam pole ooteaegu ega stressirohkeid pangavisiite. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu ja teha oma tehinguid igal ajal ja igal pool, kus seda vajate.

Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust. Päringud / küsimused? - Saada e-kiri aadressile | spotlightglobalservices@gmail.com | või kirjuta meile WhatsApp: +4915758108767 | & Saate vastuse hetkega.

Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

Teie rahaline vabadus on teie kätes!
Lisa oma kommentaar:
Sinu nimi:
Endise Eesti presidendi perenimi (kaslane):